Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Summer memories from London. . .

Hola amigos!! Τι κάνετε?? Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να απολαμβάνετε τις πρώτες μέρες του Φθινοπώρου. . .Πως πέρασε τόσο γρήγορα το καλοκαίρι. . Σαν χθες θυμάμαι την πρώτη μέρα του καλοκαιριού, που τελείωσα τις εξετάσεις και πήγαμε στη θάλασσα. . .Δεν πειράζει όμως, ποιος λέει ότι δεν μπορούμε να πηγαίνουμε θάλασσα και τώρα? Αφού ζέστη έχει μπόλικη. . 
Σήμερα σας έχω αρκετό φωτογραφικό υλικό από τις καλοκαιρινές μου διακοπές όπως μου ζητήσατε!
Αυτό το καλοκαίρι πήγαμε οικογενειακός στο Λονδίνο μιας και παντρευόταν η ξαδέλφη του πατέρα μου. . έτσι συνδυάσαμε το γάμο με καλοκαιρινές διακοπές!Ελπίζω μέσω των φωτογραφιών μου να σας ταξιδέψω σε αυτή τη μαγευτική πόλη. . .


Πόσο όμορφα είναι τα σπίτια εκεί!(αυτό είναι το σπίτι της θείας του πατέρα μου)


Και να το γνωστό London Eye: Η θέα από κει ψηλά είναι υπέροχη (μόνο που πρέπει να περιμένεις σε ουρά 2 ώρες κάτω από τον ήλιο!!)








Να'μαι και γω εκεί ψηλά. . (τι φανέλα βρήκα να βάλω και εγώ χεχε)


Yeiiii αγγίζω τον Big Ben!!!


Εδώ πήγαμε στο London Sea Aquarium, αλλά δυστυχώς επειδή απαγορευόταν το φλας δεν βγήκαν και πολύ καλές οι φωτογραφίες. . 

Καρχαρίας είναι αυτός??

Ναι!!


Να και ο Νέμο!!


Σκουλίκια είναι?


Τι γλυκός είναι που κοιμάτε. . 


Και ναι: είδα για πρώτη φορά στη ζωή μου πιγκουίνους!!



Εδώ βρισκόμαστε στο London Dungeon- ένα μουσείο που σου δείχνει τα βασανιστήρια που έκαναν τον μεσαίωνα: πρέπει να έχεις γερή καρδιά για να μπεις μέσα!! (εγώ με τον αδερφό μου δεξιά και αριστερά και οι γονείς μας στη μέση)


αυτή είναι η σειρά για το Madame Tussauds: 3 ώρες αναμονή!!!


Το πασίγνωστο μουσείο με τα κέρινα ομοιώματα! 


Και ναι: αγκάλιασα τον Leonardo DiCaprio!!!!!!!!!!!


Το πριγκιπικό ζεύγος!!



Χμμ 5+5=???


ο βασιλιάς της Ποπ 


Spinderman!!


Εδώ είναι το κατάστημα των H&M στην Oxford Street: τεράστιο!!


Εδώ είμαστε στο μουσείο φυσικής ιστορίας( αν και εγώ προσωπικά βαριέμαι τα μουσεία αυτό εδώ αξίζει τον κόπο να το επισκεφτείτε: είναι φανταστικό και χρειάζεσαι 3 μέρες να το δεις ολόκληρο!!)








Και ως μεγάλη φαν του Harry Potter δεν μπορούσα να μην πάω στο King's Cross station και να δω την πλατφόρμα 9 και 3/4!!!


Υπάρχει!!!!!!!!!!!!




Ο Big Ben από κοντά


Κόκκινα λεοφορεία


Αυτοί δεν γελούν με  τίποτε!!


Το buckingham palace- δεν μας κέρασε και κανένα καφέ η βασίλισσα


Μετά από 7 μέρες στο Λονδίνο πήγαμε και στο Leeds-μια πανέμορφη καταπράσινη πόλη   4 ώρες με το λεωφορείο από το Λονδίνο- όπου έχουμε άλλους συγγενείς και μείναμε 3 μέρες.


Χεχε αφού είναι λίγο δύσκολο να πάμε σαφάρι στην Αφρική ,πήγαμε σαφάρι στην Αγγλία!



Πρώτη φορά βλέπω λιοντάρια ελεύθερα μόλις λίγα μέτρα δίπλα μου. . 


Άχου τα. .  


Αυτοί οι πίθηκοι είναι πολύ άταχτοι! Βγαίνουν πάνω στα αυτοκίνητα και κάνουν πάρτυ! Εμάς μας έβγαλαν και τον καθαριστήρα!! 






Να και το λάμα!!



Αυτό εδώ είναι το Trafford center στο manchester! Αν το προσέξετε είναι φτιαγμένο σαν ένα πλοίο! Εδώ είναι τα εστιατόρια. . . φανταστικό??



Και να η θέα από το σπίτι που μέναμε στο Leeds. . Πόσο μου αρέσουν αυτά τα σπιτάκια. . 


Και κάπου εδώ τελειώνει το ταξίδι μας . . Ελπίζω να σας άρεσε αυτή η ανάρτηση και να ταξιδέψατε και εσείς μαζί μου σε αυτήν την όμορφη μεγαλούπολη. . Να περνάτε καλά καλοί μου φίλοι όπου και αν είστε και να ευχηθώ σε όλους τους μαθητές,φοιτητές και εκπαιδευτικούς  καλή σχολική χρονιά με όρεξη για μάθηση! 

Πολλά φιλούθκια,
Βασιλική 
xoxo

:)




32 σχόλια:

  1. Πρώτη φορά σε επισκέπτομαι, Βασιλικούλα, και πέφτω σε μια ανάρτηση που μου ξυπνάει πολλές αναμνήσεις!! 'Εχω πάει σ'όλα αυτά τα μέρη (εκτός από το zoo) και πραγματικά, μου λείπει το Λονδίνο !!!
    Νά'σαι καλά, καλό φθινόπωρο και καλή σχολική χρονιά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω πάει ποτέ στο Λονδίνο (ή γενικά στο εξωτερικό) οπότε οι φωτογραφίες σου ήταν για 'μένα σαν να πήγα και εγώ μια μικρή βόλτα!
    Καλή σχολική χρονιά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης σου έχω και ένα βραβειάκι! Αν θες πέρασε να το πάρεις!

      http://mythoughtsnotebook.blogspot.com.au/2013/09/liebster-2.html

      Διαγραφή
  3. Kαλημέρα Βασιλική μου! Να είσαι πάντα καλά και να περνάς καλά! Κουκλίτσα είσαι κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα γλυκούλα μου!! Τι όμορφο ταξίδι απόλαυσα με το πρωινό μου καφεδάκι!! Δεν έχω πάει ποτέ Λονδίνο και "χάζεψα" κάθε φωτογραφία σου! Δεν ξέρω αν θα έμπαινα στο μουσείο βασανιστηρίων αλλά με την δική σας φωτο γέλασα πολύ!!
    Χαίρομαι που πέρασες όμορφα!! Καλό φθινόπωρο και μια καλή σχολική χρονιά!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ βρε Βασιλική μου, μέσα από τις υπέροχες φωτογραφίες σου ήταν σαν να ταξίδεψα στο Λονδίνο! Φαίνεται ότι πέρασες τέλεια! Πάντα να περνάς τέλεια! Φιλιά κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πωπωπω! Τι φωτογραφίες! Δεν ξέρω ποια να πρωτοσχολιάσω! Πρέπει να είναι πολύ όμορφο το Λονδίνο, τώρα δηλαδή που είδα και τις φωτογραφίες θέλω πολύ να πάω! Θα περάσατε σίγουρα πάρα πολύ όμορφα! Μπράβο, έτσι, να ταξιδεύεις πάντα και να μοιράζεσαι μαζί μας τις εμπειρίες σου! Πολλά φιλάκια!!!!!
    (Γέλασα πολύ με τον Einstein χαχαχαχα!)
    :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα Βασιλική μου!!!! Ταξίδεψα μέσα από τις εικόνες σου και γέλασα με τα σχόλιά σου!!! Χαίρομαι που πέρασες τόσο όμορφα!!!
    Καλό μήνα λοιπόν, καλή σχολική χρονιά και σε σένα γλυκιά μου!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βασιλικούλα.. τι γλυκειά που είσαι!!! μπράβο χαρά μου... τέλειες οι φωτο.. τέλεια η ανάρτηση!!! παντα καλά να περνάς..
    και στα δικά σου!!! να χαίρεσαι τους νεόνυμφους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κοριτσάκι μου, γλυκό!!!
    Η ανάρτησή σου, μου απέδειξε για μια ακόμη φορά πόσο τρελούτσικη είσαι! Γλυκά τρελούτσικη!!!
    Πολύ μου αρέσεις, βρε Βασιλική!!!
    Πάντα να περνάς όμορφα!
    Καλό φθινόπωρο και καλή σχολική χρονιά!!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι υπέροχη ανάρτηση! Καταπληκτικές οι φωτογραφίες σου! Φαίνεται πέρασες τέλεια!! Φιλάκια πολλά και καλή σχολική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπάμε τα ταξίδια και το Λονδίνο είναι ένας τοπ προορισμός αναμφισβήτητα!!!!
    Love from Chicates
    chicates.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφο ταξίδι μας πήγες!!!!
    Φαίνεται από το χαμόγελό σου πως τα πέρασες υπέροχα!!
    Να είσαι καλά και καλή σχολική χρονιά!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βασιλικη πολλες και ωωραιες φωτογραφιες , πηγαμε κι εμεις Λονδινο με σενα , καο μηνα και πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ...Νασαι καλα Βασιλικη μου..Ομορφο Φθινοπωρο να χουμε..οντως Καλη και Ευλογημενη χρονια σε ολους..σ.ευχαριστω που περασες απο το λημερι μου..υπεροχες φωτο..και τα σχολια τελοια..χαρουμενο σ.β..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλώς σε βρήκα γλυκιά μου .. Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου
    μας ταξίδεψαν θαυμάσια στην όμορφη πόλη !!!
    Σου εύχομαι καλή σχολική χρονιά !!
    Φιλούθκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βασιλική μου σε ζηλεύω απίστευτα!
    Πανέμορφο το Λονδίνο και αμέτρητα αυτά που μπορείς να δεις!
    Οι φωτογραφίες υπέροχες κι εσύ είσαι μία κούκλα!
    Καλή μας σχολική χρονιά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλώς βρεθήκαμε συμπατριωτούδα..μας μετέδωσες τον ενθουσιασμό σου και το όμορφο ταξίδι σου στις δύο αυτες πόλεις που πήγες...όμορφες όλες οι φωτος σου ... τα σπιτάκια συμφωνω μαζί σου , η τελευταία μου άρεσε πολύ..τα μουσεία μου αρέσουν πολύ - το πρώτο όμως ανατριχιαστικό , αλλά η πόζα σας μου άρεσε πολύ χεχε
    τα κέρινα μου άρεσαν , το μουσείο φυσικής ιστορίας και τα ζώα στην ύπαιθρο - πάρκο μάλλον έτσι; - μου άρεσαν και μου θύμισαν που τα είδα και γω στην Νεα Υόρκη , αν και με φοβίζουν τα άγρια ζώα .. τα ελάφια χαριτωμένα, το aquarium μου άρεσε , περίμενα να δω και κανα ξαδελφάκι μου :))) , αυτό με τη φανέλα μου άρεσε.... να σας ζήσουν οι νιόπαντροι και φαίνεται ότι πέρασες όμορφα , γέμισες με όμορφες αναμνήσεις (αυτά μένουν) να σε συντροφεύουν...καλή επιστροφή στο σχολείο καλή νέα σχολική χρονιά
    υγ-το καλοκαίρι μας είναι ζεστό πολύ και κρατά μήνες , αλλά είναι η αγαπημένη μου εποχή :))
    δελφινοφιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πέρασες πολύ όμορφα στο Λονδίνο και αυτό φάνηκε απ' τις φωτος.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Hola mi amiga! Υπέροχες φωτογραφίες!! Πέρασες υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΟΥΑΟΥ!!!!!!!!!!! ΤΙ ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑ!!!!!! Νοιώθω σαν να'ρθα κι εγώ μαζί όπως τα παρουσίασες!!! Πολύ μ'άρεσαν όλα!!!!! ΣΟΥΠΕΡ!!!!!! Πάω να ξαναδώ τις φωτο.. πολλά φιλάκια κουκλάκι μου!!! ♡♡♡♡♡♡♡♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλωσόρισε το μικρό μας απο το Λονδίνο!!υπέροχες οι φωτογραφίες που τράβηξες..αυτές που έπρεπε, για να βάλεις τον επισκέπτη του μπλόγκ σου σε κλίμα Βρεττανικό..το σαφάρι στο Λονδίνο απολαυστικότατο-μιά χαρά βρε κοριτσάκι μου είναι το μπλουζάκι σου κι εσύ μια κουκλίτσα!!και το σπίτι των θείων υπέροχο..εγώ σου εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου καλή σχολική χρονιά με άριστες επιδόσεις και δημιουργίες στο χώρο σου..αμέτρητα φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Βασιλικούλα μου, τι γλυκό πλασματάκι είσαι εσύ!
    Μια ζωγραφιά κι ένα υπέροχο χαμόγελο!
    Χαίρομαι που πέρασες όμορφα και μας ταξίδεψες μέσα από τις φωτογραφίες σου.
    Καλή σχολική χρονιά κορίτσι μου!
    Φιλάκια πολλά:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Βασιλικούλα μου τι όμορφη ανάρτηση!!!!!!!!!!Τι υπέροχες φωτογραφίες και το Λονδίνο μια ζωγραφιά!!!Φανταστικά μέρη!!!Μας ταξίδεψες πολύ όμορφα γλυκιά μου!!!!Σου εύχομαι να έχεις μια καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γειά σου Βασιλική!!!!!!!!!!!!!
    Καλό Σεπτέμβρη! Είσαι μια γλυκιά κουκλίτσα!!! Οι φωτό σου υπέροχες! Μας ταξίδεψες όμορφα και περιγραφικά! Όμορφα αξιοθέατα με διαφορετική κουλτούρα κι έκανες πολύ καλά που το μοιράστηκες μαζί μας!!! Σου εύχομαι να είσαι καλά και σύντομα σ' ένα επόμενο ταξίδι!!!
    Φιλούθκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. τιχαμόγελο γλυκο μα κερσες κούκλα μου εκτός απο την ξεναγηση που μας εκανε.στο Λονδίνο μκρόυλα μου.. μα πηρες μαζί σου σε όλα τα αξιοθέατα.. και μας αρεσε πολυ...φιλούθκια πολλα και καλη σχολικη χρονια να εχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Απ' ότι βλέπω πέρασες υπέροχα τις διακοπές σου....γνώρισες πολλά καινούρια μέρη....εύχομαι να περνάς πάντα όμορφα...καλή αρχή τώρα με τα μαθήματα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. το Madame Tussauds: υπάρχει και στο Βερολίνο.Ούτε εγώ μπήκα,τόσος κόσμος!!!
    Απίθανη η ανάρτησή σου,και χαίρομαι που πέρασες υπέροχα!!!!!!
    Αντε βουρ στα μαθήματα τώρα-)))
    Πολλά φιλιά κ καλό Σκ-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Βασιλικούλα μου, να έχεις μια καλή και χαρούμενη εβδομάδα!
    Εχεις ένα βραβείο να παραλάβεις με αγάπη και πολλά φιλούθκια!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ¸.•°♡ Olá, amiga! ♡♫° ·.
    Bela viagem, belas fotos de recordação.
    Muitos lugares bonitas para visitar.
    Bom restinho de semana!
    Beijinhos do Brasil. °º✿♫
    ♡♫°°º✿ ·.♡♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κοπελίτσα μου πάντα τέτοια και ακόμα πιο ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ πολύ για το σχόλιο σου! Μου έφτιαξες τη μέρα!