Πέμπτη 26 Απριλίου 2018

Guest post :)-1st

 Hola amigos!! Ελπίζω να είστε όλοι καλά και ετοιμάζεστε για το καλοκαίρι! Εδώ πάντως στην Αγγλία είναι ακόμα χειμώνας..Τέλος πάντων, η σημερινή ανάρτηση θα είναι ξεχωριστή, μιας και είναι η πρώτη guest-post του blog! Μαζί σας θα είναι η φίλη μου (και συγκάτοικος μου) Σεσίλια από την όμορφη Αθήνα! Σας αφήνω κάπου εδώ εγώ, θα τα πούμε πολύ σύντομα (ελπίζω- εξεταστική is on the way)..
**************************************************************************

Καλησπέρα σε όλους.

Είμαι η Σεσίλια και σήμερα θέλω να μοιραστώ μαζί σας μια ιστορία. Για μία όμορφη, αγαθή, δημιουργική και έξυπνη γυναίκα που ακούει στο όνομα Βασιλική. Είχα την τύχη να συγκατοικήσω μαζί της καθόλη την διάρκεια αυτού του έτους, αλλά η σχέση μας δεν ξεκίνησε εδώ. Την γνώρισα στις 9 το πρωί μιας Δευτέρας τον Σεπτέμβριο του 2014. Μου χάρισε 4 (μέχρι στιγμης) αξέχαστα χρόνια. Αυτά που ήθελα να γράψω για εκείνη αφορούν στην προσωπικότητά της...Θέλω να δει τον εαυτό της από τα δικά μου μάτια, μιας και σπάνια αναγνωρίζει το πόσο σπουδαία και ξεχωριστή είναι. Βασιλική, σε ευχαριστώ που μου φτιάχνεις καφέ όταν διαβάζω. Σε ευχαριστώ που πλένεις τα πιάτα μου όταν έχω γλαρώσει από το φαί. Σε ευχαριστώ που λες στην μαμά σου και στην γιαγιά σου να μας φτιάξουν φαγητά που αρέσουν μονάχα σε εμένα. Σε ευχαριστώ που με περιμένεις για να γυρίσουμε μαζί από το πανεπιστήμιο. Σε ευχαριστώ που με ακούς όταν έχω τσακωθεί για ηλίθιους λόγους με το αγόρι μου. Σε ευχαριστώ που μου επιβάλλεις να πιω τσάι όταν είμαι άρρωστη. Σε ευχαριστώ που πηγαίνεις σουπερμαρκετ και ψωνίζεις και για τις δυο μας, γιατί ξέρεις ότι βαριέμαι την διαδρομή...Έχω τόσα πολλά ευχαριστώ να σου πω. Είσαι πραγματικά υπέροχη. Έιμαι αλήθεια τυχερή που σε γνώρισα και πιστέυω ότι δεν θα χωρίσουμε ποτέ. Γι' αυτό μικρή μου (κατά 6 μήνες) πίστεψε στον εαυτό σου. Είσαι τυχερή γιατί είσαι πανέμρφη εσωτερικά και εξωτερικά. Είσαι ό,τι καλύτερο μου συνέβη αυτά τα χρόνια και έχεις να δώσεις πολλά σε πολλούς ανθρώπους ακόμη...Θα σ'αγαπώ για πάντα, είσαι φίλη και αδερφή μου και θέλω όταν γεράσουμε να διαβάζουμε τις αναρτήσεις σου και να θυμόμαστε όλες τις απίστευτες αναμνήσεις που ζήσαμε μαζί...Πέρνα πάντα καλά, γέλα αληθινά και έλα στο δωμάτιο μου να δούμε Dynasty <3

5 σχόλια:

  1. Είναι σπάνιες και όμορφες αυτές οι φιλίες...!
    Εύχομαι Σεσίλια η ευχή σου να βγει αληθινή κι όταν γεράσετε να είστε μαζί και να διαβάζετε αυτές τις αναρτήσεις ;)
    Μέχρι τότε καλά να περνάτε....και καλό διάβασμα (άκουσα κάτι για εξεταστική..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι η πιό όμορφη εξομολόγηση φιλίας!Έύχομαι όλα αυτά τα μικρά τα καθημερινά που σας δένουν, να κρατήσουν για πάντα!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
    Βασιλική και Σεσίλια, να είστε καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το μήνυμα δεν είναι σπαμ!
    Μπαίνω τυχαία σε μπλόγκ που βρίσκω από φίλους. Έχω δύο βιβλία που θα σας φανούν πολύ χρήσιμα. Στείλτε μου ένα μήνυμα εδώ mihkour@hotmail.com
    Θα σας τα στείλω ΦΥΣΙΚΑ χωρίς καμία δική σας υποχρέωση ΕΚΤΟΣ από το να τα δώσετε στους γνωστούς σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σας, η πίστωση μεταξύ ατόμων είναι μια οικονομική συναλλαγή που συνίσταται στο δανεισμό χρημάτων απευθείας από άτομα χωρίς την παρέμβαση τράπεζας. Τις περισσότερες φορές, γίνεται σε οικογενειακό ή φιλικό περιβάλλον. Αλλά πρόσφατα μπορείτε να δανειστείτε από έναν ξένο. Είμαι πρόθυμος να προσφέρω δάνεια σε οποιονδήποτε έχει τη δυνατότητα να το αποπληρώσει χωρίς ανησυχίες. Θα ανυπομονώ να ασχοληθώ μαζί σας εάν χρειάζεστε σοβαρά πίστωση και εάν είναι καλή θέληση.

    E-mail: ( simondurochefort@gmail.com )
    Viber ή Whatsapp: +33752366330

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ πολύ για το σχόλιο σου! Μου έφτιαξες τη μέρα!