Σάββατο 1 Ιουλίου 2017

I'm back!!! (με decoupage δημιουργίες!!)

Hola amigos!! Καλό μήνα! Ελπίζω να είστε όλοι καλά και μαυρισμένοι από τα πολλά μπάνια!!  Και ναι, ήρθε πάλι αυτή η στιγμή που έρχεται καλοκαιράκι και βρίσκω χρόνο να ασχοληθώ με το blogging! Μόνο αυτή τη φορά έχω επισήμως τελειώσει τις σπουδές μου και μπορώ να πω με μεγάλη χαρά (και έκπληξη!!) ότι είμαι πτυχιούχος!! Ήταν 3 χρόνια απίθανα, γεμάτα στιγμές χαράς και λύπης, όπου γνώρισα υπέροχους ανθρώπους και έκανα φιλίες που πιστεύω θα κρατήσουν για χρόνια!!  (θα κάνω μία αποκλειστική ανάρτηση για τις σπουδές μου αν θέλετε!!)

Όμως σήμερα δεν θα σας κουράσω με τα δικά μου, αλλά σκέφτηκα να σας δείξω μερικές από τις δημιουργίες decoupage που έκανα αυτό τον χρόνο! (κατά τη διάρκεια των διακοπών φυσικά :ρ) Ελπίζω να σας αρέσουν και να σας εμπνεύσουν!


  • H πρώτη κατασκευή είναι ένα κουτάκι για κοσμήματα, το οποίο έφτιαξα για τη γιαγιά μου! Χρησιμοποίησα αυτό το μοτίβο με αγγελάκια και της άρεσε πολύ!







  • Τη δεύτερη κατασκευή την φτιάξαμε με την μαμά μου για δώρο! Και ναι, είναι θήκη για  χαρτομάντιλα! Πιστεύω είναι κάτι πολύ πρωτότυπο!




  •  Ακόμα μία θήκη για χαρτομάντιλα, αυτή τη φορά με μοτίβο με τριαντάφυλλα!


  • Και τέλος, αυτή είναι η πρώτη μου κατασκευή decoupage! Ένα κουτάκι που βάζω μέσα τα κοσμήματα μου, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πολλούς τρόπους!! Το διακόσμησα με αυτό το υπέροχο σχέδιο μπαλαρίνας, μιας και η αγάπη μου για το μπαλέτο είναι τεράστια!!








Ελπίζω να σας άρεσαν και να σας έδωσαν νέες ιδέες!! Θα τα πούμε πολύ σύντομα!! Μέχρι τότε, εύχομαι σε όλους καλό καλοκαίρι και καλό μήνα, γεμάτο όμορφες στιγμές!!

Πολλά φιλούθκια,
Βασιλική :)

7 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το πτυχίο σου! Μπράβο!
    Καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βασιλικούλα είδες πόσο
    γρήγορα περνάει ο καιρός!!!
    Συγχαρητήρια για το πτυχίο σου, σου εύχομαι καλή σταδιοδρομία και καλή τύχη στη ζωή σου, που ...πάντα είναι το σημαντικότερο!!
    Οι κατασκευές σου πολυ ομορφες και προσεγμενες!!!μπραβο!!!
    ΚΑΛΌ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια Βασιλική!!! Καλή σταδιοδρομία να έχεις και ότι άλλο ποθεί η ψυχούλα σου!!! Εύχομαι να περάσεις ένα τέλειο καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βασιλική μου, κι αναρωτιόμουν τι κάνεις.. ΜΠΡΑΒΟ, καλή στααδιοδρομία!! πάντα προστά, πάντα επιτυχίες!!!

    θαυμάσια κι αυτά που έκανες... καλές διακοπές, καλό καλοκαίρι!! Με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή σταδιοδρομία στην ζωή σου Βασιλική μου να κάνεις τα όνειρα σου πραγματικότητα..!!!
    Τα κουτάκια σου έγιναν υπέροχα και με συγκίνησες που σκέφτηκες και την γιαγιά σου.!!
    Να περάσεις ένα όμορφο και χαρούμενο καλοκαιράκι!!!! φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έλα βρε Βασιλική μου συγχαρητήρια για το πτυχίο σας. Τώρα στα επόμενα βήματα με τα ακόμα καλύτερα, ναι;
    Κια επέστρεψες και με πανέμορφες δημιουργίες.
    Μπράβο και πάλι μπράβο σου κορίτσι μου!
    Κια φυσικά να κάνεις ανάρτηση με όσα θες να μοιραστείς μαζί μας από τις σπουδές σου.
    Και εύχομαι τους Φίλους που έχεις κάνει να κρατήσουν αληθινά...
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρε αγάπη, όταν σε πρωτογνωρίσαμε τί πήναινες? Αρχές Λυκείου ήσουν? Και τώρα είσαι πτυχιούχος???? Κοριτσάρα μουουουουου! Συγχαρητήρια, ματάκια μου!
    Κάθε καλό στη ζωή σου! Μέσα από την καρδιά μου!
    Οι δημιουργίες σου είναι ΥΠΕΡΟΧΕΣ! Πολύ μου άρεσαν!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα, Βασιλικούλα μου!
    ♡ ♡ ♡
    Καλή σεζόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ πολύ για το σχόλιο σου! Μου έφτιαξες τη μέρα!