Τετάρτη 19 Αυγούστου 2015

Ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι #2

Hola amigos!! Τι κάνετε?? Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να απολαμβάνετε τις τελευταίες μέρες του καλοκαιριού!! Μην στεναχωριέστε που φεύγει το καλοκαιράκι, εγώ να σας πω την αλήθεια το βαρέθηκα λίγο, θέλω να επιστρέψω πίσω στην Αγγλία!! Μην ανησυχείτε μια χαρά είμαι δεν το έσκασα από το ψυχιατρείο, απλά να 3 μήνες εδώ στην Κύπρο νομίζω είναι υπεραρκετοί!

Η σημερινή ανάρτηση, όπως λέει και ο τίτλος....Ακούω,Βλέπω, Συλλογίζομαι! Είναι μια ιδέα της blogger Ελευερίας από το beauty blog diary-of-a-beauty-addict


Αναλυτικά τι περιέχει η στήλη σύμφωνα με τον τίτλο της:


ακούω = μουσική δηλαδή ένα τραγούδι που μου άρεσε πολύ τον μήνα που μας πέρασε.
βλέπω φωτογραφία δηλαδή μια φωτογραφία  με κάτι που μου άρεσε με οποιοδήποτε θέμα, τοπίο, αντικείμενο, προϊόντα ομορφιάς κτλ, ακόμα και μια φωτογραφία που βρήκα στο διαδίκτυο.
συλλογίζομαι = αποσπάσματα βιβλίων δηλαδή κάποιο γνωμικό που μου άρεσε καθώς και μερικές γραμμές από κάποιο βιβλίο που τις βρήκα ενδιαφέρουσες.

Ακούω: Πάντα εδώ δυσκολεύομαι να αποφασίσω ένα τραγούδι! Είναι σαν να λένε μιας μάνας να διαλέξει ένα από τα παιδιά της! Η μουσική παίζει ένα πολύ σημαντικό ρόλο στη ζωή μου, είναι η καθημερινή μου συντροφιά, στα εύκολα και στα δύσκολα, και μπροστά στα τόσα τραγούδια που ακούω καθημερινά μου είναι λίγο δύσκολο να επιλέξω ένα τραγούδι, αλλά αφού οι οδηγίες της στύλης λένε ένα τραγούδι, και οι οδηγίες είναι για να τις ακολουθούμε (ή όχι?) θα πρέπει να διαλέξω (αμάν τι εισαγωγή έκανα είμαι πολύ πολυλογού τελικά). Και θα επιλέξω το Waiting for Love, του Avicii! Αν και δεν είναι και πολύ του είδους της μουσικής που ακούω, αυτό το τραγούδι το λάτρεψα τόσο πολύ και μου θυμίζει τις καλοκαιρινές μου διακοπές στην Ρόδο!! 



Βλέπω:


2 Apple Martini και 1 Cosmopolitan! Τα ποτά της παρέας στο αγαπημένο μας στέκι εδώ στην Λεμεσό, πάνω στην θάλασσα!! In love with Summernights <3

Συλλογίζομαι:

Από τον αγαπημένο μου συγγραφέα John Green, από το βιβλίο του Paper Towns το οποίο βγήκε και σε ταινία αυτό τον Ιούλιο.

******************
Ιστολόγια που συμμετάσχουν
 Όσοι θέλουν να συμμετάσχουν  σε αυτή τη στήλη ας επισκεφτούν την Ελευθερία.
***********************
Ελπίζω να σας άρεσε η σημερινή μου ανάρτηση!Θα χαρώ πολύ αν μου γράφατε και εσείς από κάτω ποιο είναι το αγαπημένο σας τραγούδι αυτό τον καιρό ή κάποιο στιχάκι..Μου αρέσουν τόσο πολύ! Καλά να περνάτε φίλοι μου, καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και θα τα πούμε σύντομα! Να προσέχετε!
Πολλά φιλούθκια,
Βασιλική :) xoxo

18 σχόλια:

  1. Ωραίο το "ακούω"σου, ωραίο το "συλλογίζομαι" που επέλεξες, αλλά εγώ ερωτεύτηκα τα χρώματα στη φωτογραφία με τα ποτάκια!
    Και τώρα αποχωρώ θυμωμένη! (Μα να θέλεις να γυρίσεις στην Αγγλία? Και καλά όλους τους άλλους... ΕΜΕΝΑ, δεν με σκέφτεσαι καθόλου? Τίποτα δεν είμαι για σένα? Λυπάμαι, αλλά... η σχέση μας περνάει κρίση!!!!)
    :-p
    αχαχαχαχα!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά, αστεράκι μου!!!
    Όπου κι αν είσαι, ό,τι κι αν κάνει.... ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ!

    *Α, και να κλείσουμε μουσικά: Το τραγούδι που σιγομουρμουρίζω τον τελευταίο καιρό είναι το "Μιρελα"!
    _______________________________________
    Στο πάλκο γνωριστήκαμε σε κλασική ορχήστρα
    Βρεθήκαμε σε θέατρο, βρεθήκαμε σε πίστα
    Κιθάρα έπαιζε κ εγώ ακορντεόν και πιάνο
    Αυτός λιγάκι έντεχνος κ εγώ μία σοπράνο

    Αυτό δεν ήτανε δεσμός, αυτό δεν ήταν σχέση
    Στην άρση έμπαινα εγώ κ αυτή να μπαίνει θέση
    Σε όλα διαφέραμε- κυρίως στην κουλτούρα
    ήτανε ένας πόλεμος πάνω σε παρτιτούρα.

    Εγώ να λέω «μι λα ρε», κ αυτός να λέει «Μιρέλα»
    Τανγκό του χόρευα εγώ κ εκείνος ταραντέλα
    Μείναμε στα Πετράλωνα σε μία γκαρσονιέρα
    κ πάνω στο πεντάγραμμο μου 'γραφε «καλημέρα».

    Μου το’ λεγε η μάνα μου με μουσικό μην μπλέξω
    πως μαύρη θα είναι η ζωή και δε θα την αντέξω
    Όμως εγώ από μικρή το είχα το μικρόβιο
    παρέα με το αγόρι μου να παίζω στο Ηρώδειο.
    _______________________________________
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! ♬ ❤ ♬ ❤ ♬

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχααχαχαχαχα πάλι με έκανες και γέλασα!! Σε ευχαριστώ Γιάννα μου για το όμορφο σχόλιο σου!! Πάντα μου φτιάχνεις το κέφι!!To τραγούδι σου μου άρεσε πολύ!!Να έχεις μία όμορφη μέρα με πολλές χαρές!!! Πολλά φιλούθκια :) xxxxxx

      Διαγραφή
  2. ه❀╯
    Bom verão!!!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    ╰❀⊱ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία Έλενα! Καλά να περνάς! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  4. Βασιλική μου;.. τι κάνεις;... καλά να περνάς είτε εδώ είτε εκεί!! Καλές σπουδές!
    και... ωραίες οι φώτο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου καλή μου Παρασκευή!! Ελπίζω να είσαι καλά!! Σε ευχαριστώ πολύ!! Και εσύ καλά να περνάς όπου κι αν είσαι!!Καλό Φθινόπωρο! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα Βασιλική μου! Πρώτη φορά στο blog σου και μπορώ να πω οτι μου άρεσε πολύ! Μπήκες ήδη στα following :P
    Για το καλοκαίρι σε καταλαβαίνω απόλυτα... κι εγώ το βαριέμαι γρήγορα καθώς με αποσυντονίζει. Μου αρεσει , σαν ενα διαλειμμα αλλα γενικά προτιμώ τη ρουτίνα μου ;)
    λοιπον το τραγουδάκι δεν το ξέρω γιατί ουτως η άλλως ξένη μουσική δεν ακουω ιδιαίτερα!
    Εμένα μου έχει κολλησει αυτες τις μέρες ένα παλιο της Μελίνας Ασλανίδου με τίτλο : "να θυμάσαι". Αν ακους Ελληνικά ακουσε το !!!
    Η εικονα με τα ποτα με τρέλανε καθότι είμαι cocktail-maniac !!!!
    Όσο για τον συλλογισμό σου πολύ σωστός!!!
    Σε φιλώ πολύ, καλή επιστροφή στην ρουτίνα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαρία μου και καλώς όρισες στο σπιτάκι μου!! Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!!Χαίρομαι που σου άρεσε :) Εγώ είμαι περισσότερο της ξένης μουσικής αλλά μου αρέσει εξίσου και η ελληνική μουσική και η Ασλανίδου είναι μία από τις αγαπημένες μου Ελληνίδες καλλιτέχνες!! Εύχομαι και σε σένα να έχεις μία όμορφη μέρα και καλό Φθινόπωρο! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  6. Βασιλική μου, ελπίζω να είσαι καλά και να περνάς τέλεια καρδούλα μου!
    Μου άρεσαν όλες οι επιλογές σου αλλά λίγο παραπάνω, τα ποτάκια!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου καλή μου Μαρία!!Καλά είμαι, να περιμένω πως και πως να πάω πίσω στην Αγγλία και να μπω στην ρουτίνα μου!! Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου! Ελπίζω να είσαι και εσύ καλά και να απολαμβάνεις τις πρώτες φθινοπωρινές μέρες!! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  7. Κοριτσάκι μου, δεν ξέρω γιατί δε μου εμφανίζονται οι νέες σου αναρτήσεις και αναρωτιέμαι πόσες έχω χάσει....
    Έλαβα την καρτούλα σου και σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ, καλή μου! Να είσαι καλά! Μου έφτιαξες τη μέρα!!!♥
    Αύριο θα είσαι πρωταγωνίστρια στο μπλογκ μου!! :)
    Αυτο τον καιρό εγώ ακούω πολύ τραγούδια του Sinik! έχω κολλήσει! χαχαχα!
    Apple martini ....το αγαπώ!!
    Σε φιλώ πολύ γλυκάάάαα! Καλό βράδυ καρδούλα μου, και πάλι σε ευχαριστώ!!! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αναστασία μου!!! Τι κάνεις? Ελπίζω να είσαι καλά!! Αχχ πόσο χαίρομαι που την έλαβες (γιατί φοβόμουν ότι θα χανόταν μέσα στα ταχυδρομεία!!). Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε! Να σαι καλά!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!! Έλα να σου κεράσω ένα Apple Martini hehehe..Καλή συνέχεια εύχομαι και να έχεις μία όμορφη μέρα! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
    2. Το ίδιο άγχος είχα κι εγώ όταν πρωτοξεκίνησα να στέλνω κάρτες, νόμιζα ότι όλες θα χάνονταν, χαχαχα! :)
      Για πες μου, θες να σου στείλω καμία κάρτα κι εγώ; Ή κάτι άλλο το οποίο να συλλέγεις; Εάν ναι, πολύ ευχαρίστως!! ;) Στείλε μου όποτε θες!! ;)
      (με οποιονδήποτε προορισμό, Κύπρο ή Αγγλία)

      Διαγραφή
  8. Κορίτσι μουουουου! Άργησα αλλά ήρθα!
    Ευτυχισμένο το νέο έτος! Υγεία, χαμόγελο και αγάπη!
    Και ασφαλώς πολύχρονη! Ό,τι λαχταράει η ψυχούλα σου!
    Ελπίζω να είσαι καλά!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΡΙΝ ΕΚΠΝΕΥΣΕΙ ο μήνας της γιορτής σου, πρόλαβα!
    ΧΡΌΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΆ
    ΚΑΛΉ ΧΡΟΝΙΆ
    ΚΆΘΕ ΧΡΟΝΙΆ
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ πολύ για το σχόλιο σου! Μου έφτιαξες τη μέρα!