Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015

Stay strong Greece!!

Hola amigos!!Καλό μήνα!! Ελπίζω να είστε όλοι καλά! Με αυτά που γίνονται τις τελευταίες μέρες στην Ελλάδα σκεφτόμουν, να κάνω ανάρτηση ή να μην κάνω? Στην αρχή σκέφτηκα να κάνω κάτι επίκαιρο με το θέμα, όμως με το γράψιμο και τη σοβαρότητα δεν το κατέχω..Έτσι είπα να παρουσιάσω το θέμα από τη χιουμοριστική του πλευρά βρίσκοντας στιχάκια από το διαδύκτιο...γιατί το γέλιο και το χιούμορ χρειάζονται και στις δύσκολες ώρες! Το μόνο που θέλω να ευχηθώ είναι κουράγιο και δύναμη σε όλους, να περάσουν αυτές οι δύσκολες μέρες με αισιοδοξία και εύχομαι κάθε καλύτερο στην Ελλάδα μας! Δεν παν να μας φύγουν από το ευρώ, δεν παν να μας καταστρέψουν, η Ελλάδα θα παραμείνει η χώρα του πολιτισμού και των αξιών και θα καταφέρει να ξεπεράσει κάθε δυσκολία!!
















Φίλοι μου καλή συνέχεια....Θα τα πούμε σύντομα!! Μέχρι τότε, καλά να περνάτε! 
Πολλά φιλούθκια,
Βασιλική xoxo :)

16 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!
    Χρειάζεται και λλίγο να το ρίχνουμε στην τρελή γιατί έτσι και αλλιώς για πούλημα πάμε!
    Πολλά φιλιά Βασιλικούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχε πάντα το γέλιο μας κάνει να νιώθουμε καλύτερα και να αντιμετωπίζουμε τα πράγματα με διαφορετικό τρόπο..Χαίρομαι που σου άρεσαν!! Καλή συνέχεια Έλενα μου και καλά να περνάς! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  2. Μου εφτιαξες το κέφι
    Καλό μήνα με αισιοδοξία.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία Έλενα! Χαίρομαι πολύ!! Καλή συνέχεια να έχεις με πολλά χαμόγελα! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  3. Παίζει να είναι το καλύτερο ποστ που έχω δει αυτές τις μέρες! Έτσι, γιατί είμαστε Έλληνες και κανένας άλλος λαός δεν πήγαινε δίπλα στις ουρές των ATM για selfie :P

    Καλό μήνα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα πολύ σωστή!!! Σε ευχαριστώ πολύ Αγγελική μου, χαίρομαι που σου άρεσε!! Να έχεις μία όμορφη μέρα!! Πολλά φιλούθκια :))

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα και καλό μήνα. Ελπίζω να σε βρίσκω καλά. Μου λείψατε.
    Αν θέλεις , διάβασε αυτό
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2015/07/blog-post.html
    καλή δύναμη στην Ελλάδα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δελφινάκι!! Καλό μήνα!! Και εμάς μας έλειψες πολύ!Ελπίζω να είσαι καλά! Έρχομαι τρέχοντας!! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  5. Εντάξει πέθανα με το τελευταίο....χαχαχαχα
    Ευχαριστούμε γι'αυτή την ευχάριστη νότα, στην τρέλα που επικρατεί ;)
    Φιλούθκια...καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ φίλη μου για τα καλά σου λόγια!! Χαίρομαι που σου άρεσαν! Καλή συνέχεια με πολλά χαμόγελα! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  6. χαχα! Μόνο με το γέλιο παλεύεται η όλη κατάσταση!!!
    Να είσαι καλά, αστεράκι μου γλυκό!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Γιάννα μου, το γέλιο είναι η καλύτερη θεραπεία σε όλα τα προβλήματα!!! Εύχομαι καλή συνέχεια με αισιοδοξία και δύναμη!! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  7. Καλημερα!
    Και καλά εκανες και αναρτησες.... εχω πεθανει στο γέλιο ;)

    Φιλιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ˚✿ه° ·.

    Bom fim de semana!
    Muita paz e tudo de bom!
    Beijinhos.
    ♬✿゚。ه

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. basiliki μου,, χαίρομαι πάλι που σε βρήσκω, καλώς ώρισες στο μπλογκ μου...(εδώ Λαμπρινή) και καλώς σε βρήκα και με αυτό το όνομάμου... lamprini sol
    καλά να περνάς!! μακια!! και μου αρέσει η άποψή σου... ταιριάζει με την Βασιλική που ξέρω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! μακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαχαχαχα!!! Να παραμείνεις έτσι αισιόδοξη και να βλέπεις πάντα και την... αστεία πλευρά των πραγμάτων, Βασιλική μου, αλλιώς.. δεν παλεύετε! Σ΄ευχαριστώ για την επίσκεψή σου και χρωστάω ένα μεγάλο συγγνώμη, γιατί σε έχω... "παραμελήσει" και έχω "χαθεί" αρκετό καιρό! Στείλε μου πάλι, αν θέλεις, τα στοιχεία της διεύθυνσής σου στο e-mail μου: onirokosmos@gmail.com (παραμελώ, αλλά... δεν ξεχνάω!)
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ πολύ για το σχόλιο σου! Μου έφτιαξες τη μέρα!