Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

Hello May-Goodbye Cyprus...

Πατρίδα

Πάλε ξυπνάει τῆς ἄνοιξης τ᾿ ἀγέρι 
στὴν πλάση μυστικῆς ἀγάπης γλύκα, 
σὰν νύφ᾿ ἡ γῆ, πὄχει ἄμετρα ἄνθη προίκα, 
λάμπει ἐνῶ σβηέται τῆς αὐγῆς τ᾿ ἀστέρι.

Πεταλοῦδες πετοῦν ταίρι μὲ ταίρι, 
ἐδῶ βουίζει μέλισσα, ἐκεῖ σφήκα· 
τὴ φύση στὴν καλή της ὥρα ἐβρῆκα, 
λαχταρίζει ἡ ζωὴ σ᾿ ὅλα τὰ μέρη.

Κάθε μοσχοβολιὰ καὶ κάθε χρῶμα, 
κάθε πουλιοῦ κελάηδημα ξυπνάει 
πόθο στὰ φυλλοκάρδια μου κι ἐλπίδα

νὰ σοῦ ξαναφιλήσω τ᾿ ἅγιο χῶμα, 
νὰ ξαναϊδῶ καὶ τὸ δικό σου Μάη, 
ὄμορφή μου, καλή, γλυκειὰ πατρίδα.


                                                                Λορέντζος Μαβίλης

 





Καλό μήνα φίλοι μου και καλή Πρωτομαγιά! Εύχομαι ο Μάης να φέρει μόνο ευτυχία και χαρά στη ζωή μας και να απομακρύνει τις δυστυχίες!! Η ευαισθησία μου σήμερα οφείλετε στο γεγονός ότι απόψε η ώρα 10 πετάω πίσω για Αγγλία..Την πεθύμησα και εκείνη φυσικά αλλά είναι αυτό που λέμε σαν την πόλη σου δεν έχει! Για αυτό αφιερώνω την ανάρτηση μου αυτή στην πόλη μου Λεμεσό, την οποία θα την δω σε 2 μήνες! Τις φωτογραφίες της έβγαλα εγώ μαζί με ένα φίλο μου με μία ειδική κάμερα που αγόρασε η οποία φτάνει μέχρι και 250 μέτρα πάνω από το έδαφος! Καλά να περνάτε όπου κι αν είστε! Δεν ξέρω πότε θα επιστρέψω πίσω στη γειτονιά μας λόγω εξετάσεων, για αυτό φίλοι μου θα σας ευχηθώ και καλό καλοκαιράκι!!!(τί ωραία που ακούγεται!) Θα τα πούμε σε 2 μήνες!!

Πολλά φιλούθκια,
Βασιλική :) xoxo


*Καλή επιτυχία σε όλους που δίνουν εξετάσεις αυτή την περίοδο!! Καλό κουράγιο!!

32 σχόλια:

  1. Μη μου αγχώνεσαι! Θα σκίσεις!!!
    Καλή πρωτομαγιά, Βασιλικούλα μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
    Καλό ταξίδι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχ μακάρι Γιάννα μου!! Αν και είναι λίγο δύσκολο να μην αγχώνομαι όσον αφορά το θέμα των εξετάσεων!!Ευχαριστώ!! Εύχομαι και σε σένα να έχεις μία όμορφη Πρωτομαγιά και ένα υπέροχο μήνα!! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  2. Καλή επιτυχία σε σένα και σε όλα τα παιδιά που έχουν εξετάσεις!!!!!
    Καλό μήνα και καλή Πρωτομαγιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Στέλλα μου!! Ευχές για ένα όμορφο μήνα!! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  3. Καλή επιτυχία!!! Καλή πρωτομαγιά και καλό μήνα!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου! Καλό μήνα και σε σένα και καλή Πρωτομαγιά!! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  4. ✿⊱·.

    Ótimo fim de semana!
    Beijinhos..·°هჱ
    ❤ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα κοπέλα μου και καλό κουράγιο με τις εξετάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Καλό μήνα εύχομαι και καλή συνέχεια!! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  6. Kαλή Πρωτομαγιά, καλό ταξίδι και καλό μήνα, Βασιλικούλα μου!!!!!!
    Όλα να πάμε καλά με την εξεταστική σου!!!!!
    Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες της Λεμεσού!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου Μαριάννα!! Να σαι καλά! Καλό μήνα να έχεις με πολλά χαμόγελα και όμορφες δημιουργίες! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  7. Beautiful photos and post!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό Μήνα κοριτσάκι και φιλάκια πολλά!
    Υπέροχες οι φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!! Καλό μήνα με ευτυχία και χαρά!! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα και καλή επιτυχία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Τέτα μου!! Καλό μήνα με πολλές χαρές! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  10. Καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου Βασιλική μου!
    Καλά να περνάς και να προσέχεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου Αριστέα!! Να σαι καλά!! Καλό μήνα και σε σένα με πολλά χαμόγελα! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  11. Καλή σου επιτυχία στις εξετάσεις
    Καλό μήνα να έχεις.
    Οι φωτος τέλειες
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου!! Καλό μήνα και καλή συνέχεια! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα Βασιλική μου!!!! Υπέροχες οι φωτογραφίες...!
    Καλά να περνάς και καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη!! Να σαι καλά!Καλό μήνα με πολλές χαρές!! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  13. Μην αγχώνεσαι γλυκιά μου, όλα θα πάνε καλά αρκεί να είσαι ψύχραιμη !!!
    Οι φωτογραφίες πολύ ωραίες !!!!
    Καλά να πάς και με το καλό θα τα ξαναπούμε στην επιστροφή σου !!!!!
    Καλό μήνα και πολλά φιλούθκια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Ράνια μου!! Καλό μήνα εύχομαι με πολλά χαμόγελα!! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  14. Βασιλική μου, όλα καλά θα πάνε!
    Φοβερές οι φωτο, πραγματικά!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να έχεις!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή επιτυχία μικρή μου!!
    Είσαι Αγγλία, οπότε δεν χωράει καμία μελαγχολία ναι;;!!
    Να περνάς υπέροχα φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ πολύ για το σχόλιο σου! Μου έφτιαξες τη μέρα!