Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

1 day until Christmas!


And so I'm offering this simple phrase
To kids from one to ninety-two

Although it's been said many times, many ways

Merry Christmas
Merry Christmas
Merry Christmas to you

Hola amigos!!! Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να μετράτε όλοι αντίστροφα για  τη μέρα των Χριστουγέννων! Επειδή έχω πολλά να σας δείξω και δεν θέλω να σας κουράσω με τις πολυλογίες μου, ας μπω κατευθείαν στο ψητό!!


Και ναι! Κατάφερα να φτιάξω χριστουγεννιάτικες κατασκευές πριν τα Χριστούγεννα!! Θέλω χειροκρότημα παρακαλώ :ρ Μόλις τελείωσα με τα διαγωνίσματα (την Παρασκευή δηλαδή) στρώθηκα κατευθείαν στη δουλειά!

  • ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΜΕ ΚΟΥΜΠΙΑ

Aυτή την ιδέα την πήρα από το internet και συγκεκριμένα από το  pinterest. Πρόσφατα ανακάλυψα αυτό το site και έχω να πω πως είναι τέλειο! Βασικά έχει πολλές εικόνες σχετικά με το θέμα που ψάχνεις από τις οποίες εμπνέεσαι και δημιουργείς! 
Με αυτή την καρτούλα λαμβάνω μέρος στο διαγωνισμό που κάνει το αγαπημένο μας Δελφινάκι με θέμα χριστουγεννιάτικες κάρτες!



  • Κεράκι από κουτί μαρμελάδας με τεχνική decoupage
Χαχαχα ναι καλά διαβάσατε!! Η Βασιλική ξεκίνησε να πειραματίζεται με decoupage! Ποιος να το πιστέψει! Βασικά το καλοκαίρι με έπιασε μια μανία με το decoupage και είπα να μελετήσω το θέμα. . Εξήγησα και της μαμάς μου τι είναι, αυτή ενθουσιάστηκε και έτσι παραγγείλαμε απο το internet τα απαραίτητα υλικά! Και εχθές έκαμα την πρώτη μου δοκιμή!!



Πήρα ένα βαζάκι μαρμελάδας, το πέρασα με ειδικό βερνίκι του decoupage, το έβαψα, πήρα τις φιγούρες που είχα ήδη κόψει από τις χαρτοπετσέτες και τις κόλλησα με ειδικό spray γόμα πάνω στο βαζάκι. Τέλος πέρασα από πάνω ένα βερνίκι..Έτσι αυτό το βαζάκι προορίζεται να χρησιμοποιηθεί για κεράκι!

Πως σας φαίνεται? Το ξέρω δε είναι πολύ πετυχημένο αλλά για πρώτη προσπάθεια πως είναι?

  • Δεντράκια από θήκες για τρούφες!
  • Και αυτή την ιδέα την έκλεψα από το pinterest (ουπς!) αλλά μου άρεσε πολύ πολύ επειδή είναι πολύ εύκολη και πρωτότυπη. .



Πως σας φαίνονται?? Εδώ θα βρείτε τις οδηγίες για το πως θα τα φτιάξετε:

  • Ακόμη μια καρτούλα που έφτιαξα:

Ένα δεντράκι από σκληρό χαρτόνι το οποίο κάλυψα με ένα μοτίβο με μουσικές νότες (μπορείτε να σχίσετε καμιά κόλλα από κάποιο παλιό βιβλίο μουσικής ή αν δεν το κάνει η καρδιά σας να σχίσετε μπορείτε να βρείτε στο διαδίκτυο ) Γύρω γύρω έβαλα χρυσόσκονη και στην κορυφή μια κορδελίτσα με χαντρούλες να κρέμονται :)

  • Και επειδή η καλλιτεχνική φλέβα είναι κληρονομική (χαχα αστειεύομαι :ρ) κοιτάξτε τι έκανε ο αδερφός μου στο σχολείο:


Δεν είναι πολύ χαριτωμένα?? Ειδικά αυτό το minion!! 


Επίσης αυτές τις μέρες η καλή μου blogoφίλη από το enakathemera.blogspot.com, μου χάρισε αυτό το πανέμορφο χριστουγεννιάτικο βραβειάκι και την ευχαριστώ πολύ πολύ για τη σκέψη και αυτή της την πράξη!


Τι όμορφο που είναι!

Να και οι κανονισμοί:
1) Ευχαριστείς αυτόν που σου το χάρισε.

2) Απαντάς στις ερωτήσεις:
1.Η πιο όμορφη Χριστουγεννιάτικη ανάμνηση
2.Αγαπημένο ξένο Χριστουγεννιάτικο τραγούδι
3.Αγαπημένο ελληνικό Χριστουγεννιάτικο τραγούδι
4.Το δώρο που θα ήθελα για τα φετινά Χριστούγεννα
Και...
3) Κάνε μια ευχή για το 2014
4) Δώσε το βραβείο σε 6 blogs που παρακολουθείς

1) Σε ευχαριστώ και πάλι καλή μου φιλενάδα για το βραβειάκι σου! Να σε καλά!
2) Απαντήσεις:
1.Όταν κάθε Χριστούγεννα μαζευόμαστε όλη η οικογένεια σε ένα σπίτι και τρώμε, πίνουμε, τραγουδούμε και είμαστε όλοι μαζί!


2. Το So this is Christmas του John Lennon..Υπέροχο τραγούδι με υπέροχους στίχους!


3.Ο Χακίμ από την Αφρική της Καίτης Γαρμπή!


4.Χαρά, υγεία και ευτυχία σε όλες τις οικογένειες του κόσμου! Και τον Ian Somehalder :P

4)Εύχομαι το νέο έτος να φέρει μόνο ευτυχία και χαρές σε κάθε σπίτι και να υπάρχει παντού υγεία! Εύχομαι κουράγιο σε όλους τους ανθρώπους που περνούν δύσκολα αυτές τις μέρες και να μην ξεχάσουν το χαμόγελό τους! Επίσης εύχομαι σε όλους τους μαθητές, φοιτητές και σε όλους καλή σταδιοδρομία και καλές επιτυχίες στις πανελλήνιες-παγκύπριες! 

Το βραβειάκι αυτό το χαρίζω σε όλους εσάς καλοί μου φίλοι!!! Με πολλή πολλή αγάπη!

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ!!KΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΧΑΡΜΟΣΙΝΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΩΠΑ! ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΜΠΟΥΚΙΕΣ ΧΕΧΕΧΕ!ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!
MERRY CHRISTMAS AND A HAPPY NEW YEAR!!
FELIZ NAVIDAD Y FELIZ ANO NUEVO!!

Πολλά φιλούθκια,
Βασιλική :)
xoxo











20 σχόλια:

  1. Όμορφες οι απαντήσεις σου Βασιλική μου....να 'σαι καλά, να περάσεις τα πιο όμορφα και ξεχωριστά Χριστούγεννα :))))

    Υ.Γ. Καλή επιτυχία στις εξετάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γλυκια μου ..καλες γιορτες!!!οτι επιθυμει...η ψυχουλα σου!!!καλη συνεχεια...μς τις δημιουργιες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...Ομορφα Χριστουγεννα..γεματο Αγαπη και ειρηνη σε ολους..να περασεις ομορφα..πολλα πολλα φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βασιλική μου χρόνια πολλά καλά Χριστούγεννα και σου εύχομαι το νέο έτος να σου φέρει ό,τι ποθεί η καρδούλα σου!!!!!Οι δημιουργίες σου πολύ όμορφες και είμαι σίγουρη πως με λίγη εξάσκηση θα κάνεις υπέροχα πράγματα!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βασιλική μου
    Οι κατασκευές σου είναι τόσο όμορφες.
    Μπράβο σου γλυκιά μου.
    Και οι απαντήσεις μοναδικές.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφες οι κατασκευές σου Βασιλικούλα μου!!!Καί τού χρόνου!!Καλά Χριστούγεννα μέ υγεία καί αγάπη!!!Καλή πρόοδο νά έχης!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου συμπατριωτούδα μου..καλά χριστούγεννα και να περάσεις όμορφα με τους δικούς σου...ευχαριστώ για τη συμμετοχή και την όμορφη και πρωτότυπη κάρτα και σου εύχομαι καλή επιτυχία
    να απολαύσεις αυτές τις μέρες μακριά από τις έγνοιες του σχολείου και το πρωινό ξύπνημα
    καλή αρχή με το ντεκουπάζ και καλή συνέχεια
    εδώ στα μπλοκς είδα και άκουσα πρώτη φορά τη λέξη ντεκουπάζ και τη τεχνική της
    για αρχή έφτιαξες όμορφα πράγματα ,μου άρεσαν
    τα δεντράκια/τρουφάκια μου άρεσαν πολύ
    μου άρεσε πολύ και η καρτούλα δεντράκι θα ήθελα να την βάλω και αυτή στο διαγωνισμό μου
    και αυτά που έφτιαξε ο αδελφός σου είναι ωραία
    μπράβο Βασιλικούλα μου που γύρισες με τόση όρεξη
    να χαρείς τοβραβείο , ωραίες απαντήσεις
    καλές γιορτές , φιλούθκια :) χχχ
    τα λέμε του χρόνου Βασιλικούλα μου
    (πλησιάζει και η γιορτή σου, αν δε μιλήσουμε χρόνια πολλά)
    όλες οι ευχές σου να γίνουν πραγματικότητα
    και καλύτερες μέρες στην μικρή μας πατρίδα και στην άλλη μου πατρίδα την Ελλάδα !
    η γέννηση του χριστού μας να φέρει αγάπη στη καρδιά μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  8. ¸.•°♡♡⊱彡
    Muita paz e muita luz em nossas vidas, no Natal e sempre!!!

    ⋱ ⋮ ⋰
    ⋯ ✰ ⋯
    ⋰ ⋮ ⋱


    ░F░E░L░I░Z░
    N░A░T░A░L░!!!

    ¸.•°♡♡⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μικρή, είσαι αστέρι!!!
    Μας γέμισες όμορφες δημιουργίες και απίστευτη θετική ενέργεια!!! (και πάλι!!)
    Χρόνια πολλά, γλυκιά μου!!!
    Υγεία και πολύχρωμα όνειρα!!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ, κουκλάκι μου!!!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύχρονη, αστεράκι μου!!!
      Ό,τι επιθυμείς!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
  10. Βασιλικούλι μου
    σου στέλνω τις πιο θερμές ευχές μου προκειμένου να πραγματοποιηθεί κάθε σου επιδίωξη και κρυφή επιθυμία το 2014
    Love
    x
    x
    xx
    xxx
    xxxx
    xxxxxx
    xxxxxxxx
    x
    x
    x

    (⁀‵⁀) ✫✫✫
    .`⋎´✫✫¸.•°*””*°•.✫
    ✫¸.•°*”˜”*°•.✫✫
    .•°*”˜˜”*°•.✫✫✫
    ★enjoy the holidays AND Happy New Year★

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ❊..(
    ✿.(,)
    ❊|::::|.☆¸.¤ª“˜¨
    ✿|::::|)/¸.¤ª“˜¨˜“¨
    ❊|::¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
    ✿%¤ª“˜¨¨ᴳᴼᴼᴰ
    ❊#ª“˜¨ ᴺᴵᴳᴴᵀ﹗
    Feliz Navidad y Próspero Año Nuevo 2014!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφες οι χειροτεχνίες σου!
    Κι εγώ μπαίνω τελευταία στο pinterest.
    Καλές γιορτές! Καλά να περάσεις!
    Φιλάκια, μικρούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΧΡΟΝΙΑ σου πολλά ΒΑΣΙΛΙΚΉ ΜΟΥ!!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!! ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βασιλικούλα μου καλή χρονιά!!! Ευτυχία σου εύχομαι, αγάπη, υγεία!!!! Κάθε όνειρό σου να πραγματοποιηθεί!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια σου πολλά, Βασιλική μου! Καλή Χρονιά, με υγεία και ευτυχία! Το 2014 εύχομαι να πραγματοποιήσει όλα τα όνειρά σου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή κι ευλογημένη χρονιά γλυκό μου πλασματάκι,με υγεία,αγάπη επιτυχία στις σπουδές σου και ότι επιθυμείς Βασιλικούλα μου!!πολύχρονη,γερή και δυνατή για την ονομαστική γιορτούλα σου σου στέλνω την αγάπη μου μια ζεστή αγκαλίτσα και πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Vasiliki μου... χο χο χ!!! χαχαχα.. καλά να είσαι.. η κάρτα με την μουσική!! τέλεια..και όλατα άλλα.. σου εύχομαι καλη σου χρονια!! καλη προοδο..με υγεία!!!

    και πολύχρονη!! να σε χαιρόμαστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δε γινόταν να μην περάσω να σου ευχηθώ!
    Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση, γλυκιά μου!
    Να περάσεις υπέροχα!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. oo ευχαριστώ πολύ καλή μου Γιάννα! Καλό Πάσχα και χρόνια πολλά!! Πάντα με συγκινείς που με θυμάσαι!!Να σαι καλά! Μου έχετε λείψει πολύ και ανυπομονώ να τα πούμε σε λίγο καιρό!! Πολλά φιλούθκιαα :)

      Διαγραφή

Ευχαριστώ πολύ πολύ για το σχόλιο σου! Μου έφτιαξες τη μέρα!