Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

It's me, Greco again :)

Γουφ γουφ! Χαιρετώ την blogoπαρέα! Ελπίζω να με θυμάστε (που είμαι σίγουρος ότι θα με θυμάστε γιατί αυτή η γλυκιά η φατσούλα δεν ξεχνιέται έτσι εύκολα χεχεχε πάλι ψωνίστηκα :P ). Τι κάμνετε? Και εσείς λυπάστε που τελειώνει το καλοκαιράκι? Εγώ λυπάμαι πολύ γιατί σε λίγο θα αρχίσει το σχολείο της Βασιλικής και από τα πολλά μαθήματα που θα έχει δεν θα μου δίνει αρκετή σημασία :(.
Τέλος πάντων για να μην πολυλογώ η Βασιλική εχτές πήγε στον παππού και στη γιαγιά της στην Λευκωσία για μία εβδομάδα και έτσι εκτός το ότι με άφησε μόνο μου μου φόρτωσε και πολλές δουλειές. Να τη λίστα που μου άφησε:



Εντάξυ δεν είναι και τόσο πολλές. Άλλωστε μου αρέσει να γράφω στο blog και να γνωρίζω νέους φίλους χεχεχε 
Λοιπόν. . .το πρώτο πράγμα που μου ανέθεσε είναι να βάλω κάποιες φωτογραφίες γκράφιτι εδώ και να τις δώσω σε κάποιους φίλους που τις χρωστούσε. Επίσης μου είπε να σας πω ότι  όσοι άλλοι θέλουν να τους φτιάξει γκράφιτι να αφήσουν σχόλιο εδώ και ότι στους υπόλοιπους που ακόμα να ετοιμάσει να μην ανησυχούν και θα τα έχει έτοιμα σε λίγες μέρες. Πάντως παιδιά όποτε την έβλεπα ήταν με ένα πενάκι στο χέρι και ζωγράφιζε. Είναι πολύ ενθουσιασμένη που έχει τέτοια ανταπόκριση χεχεχε Πάμε λοιπόν:

live every moment-με πολλή αγάπη για τη Χαρά Θ.

freedom-με πολλή αγάπη για την Ελένη Φλογερά
Dimiourgia-με πολλή αγάπη για τη Σπυριδούλα

Syros2js-με πολλή αγάπη για τα παιδιά  Γιάννης & Γιάννα 

imagine- με πολλή αγάπη για την Παρασκευή
Taelia 88-με πολύ αγάπη για τη Χριστίνα


i love blogging- με πολλή αγάπη για την Evonita

paz-peace- with love from me to Magia
Αυτά προς το παρόν. Τα υπόλοιπα είναι προς ετοιμασία ¨) Επίσης μου είπε να σας πω ότι τα έφτιαξε με πολλή αγάπη για εσάς τους blogoφίλους της και θα χαρεί πολύ να τα στολίσετε στα blogoσπιτάκια σας!

Και πάμε στη δεύτερη δουλειά(όπου είμαι και εγώ μέσα χεχεχε). Μου είπε ότι σας χρωστάει φωτογραφίες από το Summer of bliss. Πάμε λοιπόν:

week 6: και φυσικά, το αποκορύφωμα αυτής της εβδομάδας της Βασιλικής ήμουν πάλι εγώ :) Μα τι έχω ρε παιδί μου και όλοι με συμπαθούν τόσο πολύ? Ουφ πάλι γίνομαι ψώνιο. Να το κολάζ που μου έφτιαξε(πάλι): 
Στην 3 και 4 φωτογραφία βλέπετε το αγαπημένο μου παιχνίδι: την πλαστική μπότα του πατέρα της Βασιλικής. Πόσο μου αρέσει να τη δαγκώνω. . Γουφ γουφ

week 7(είδατε ξέρω και αγγλικά): κρίμα δεν είμαι μέσα αυτή τη φορά. Είναι όμως αυτό το μαγευτικό ηλιοβασίλεμα που το τράβηξε η Βασιλική κατά τη διάρκεια της βραδινής της βόλτας στην παραλία της Λεμεσού! Μου άρεσε πολύ αν και είμαι θυμωμένος μαζί της που δεν με πήρε και μένα μαζί.


week 8:
Η Βασιλική αγαπά πολύ τη χώρα της απ ότι φαίνεται χεχεχε 
Αυτά για σήμερα καλά μου φιλαράκια. Ελπίζω να μην έγινα βαρετός. Ξέρετε τι σκέφτομαι? Αν συμφωνείτε και εσείς και η Βασιλική βέβαια. . Σκέφτομαι να γίνω και εγώ συντάκτης αυτού του ιστιολογίου και να γράφει μια η Βασιλική και μια εγώ. Αφού τα πάω τόσο καλά με τη γλώσσα και με το πληκτρολόγιο είναι κρίμα να υπάρξει ένα χαμένο ταλέντο χεχεχε Καλή συνέχεια σας εύχομαι! Πολλά ζουμερά σκυλοφιλάκια! Γουφ γουφ :)

-Greco-

22 σχόλια:

  1. Γειά σου Creco! :) Να μεταφέρεις στην Βασιλική την αγάπη μου και να την ευχαριστήσεις εκ μέρους μου για το πολύ όμορφο γκράφιτι που μου έφτιαξε. Το "αρπάζω" και πάω να βρώ μια όμορφη μεριά να το τοποθετήσω στο blog μου...Πολύ όμορφες και οι φωτογραφίες της επίσης.Να περνά καλά και καλή σχολική χρονιά να έχει! Φιλάκια!! και Γουφ-γουφ από την Ναλίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου greco! Μα τι γλυκο σκυλακι που εισαι! Υπεροχο! Μου αρεσαν πολυ τα γκραφιτι της Βασιλκης, εχει πολυ μεγαλο ταλεντο! Ανυπομονω να μου φτιαξει και τα δικα μου γκραφιτι! Γουφ,Γουφ( Σημαινει πολλα φιλακια!) Χιχι!:) Ξεχασα να πω οτι θα μου αρεσε να ησουν και εσυ συνακτης του blog μαζι με την Βασιλικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Greco
    Η Βασιλική θα μείνει απόλυτα ευχαριστημένη μαζί σου
    και τις 3 δουλειές τις έφερες εις πέρας μια χαρά και νομίζω πρέεπι να γίνεις και συ συντάκτης , ειδικά τώρα που η Βασιλική επιστρέφει σχολείο
    (αλήθεια πότε επισρέφει, 10 Σεπτεμβρίου;)

    πες στην Βασιλική ότι όλα τα γκράφιτι μου άρεσαν
    και οι δυο τελευταιες φωτος
    το ηλιοβασιλεμα υπεροχο μου αρεσουν και μενα πολυ και το ηλιοβασιλεμα και το πρωινο ξυπνημα του ηλιου
    μου αρεσε και η τελευταια φωτο, οπως η Βασιλική ετσι κι εγω αγαπώ την χώρα μου χεχεχε

    ακόμη πες την ότι της απαντώ στο σχόλιο που μου άφησε στο μπλογκ μου ,να κοπιάσει να την κεράσω φλαούνα χεχεχε

    Γεια σου Γκρέκο
    να είσαι φρόνιμο και υπάκουο σκυλάκι όπως μας απόδειξες ήδη
    και καλές σκυλο-αναρτησεις

    θα περιμένω την επόμενη σου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βασιλική σε ευχαριστώ πολύ που αφιέρωσες χρόνο για να κάνεις grafiti για μένα. Είναι πολύ όμορφο και θα κάνω μια ανάρτηση γι' αυτό.
    Ελπίζω να προλάβεις να τα κάνεις όλα πριν αρχίσουν τα σχολεία, αλλιώς βλέπω να τα κάνεις την ώρα των μαθηματικών...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα GRECO μια χαρά βλέπω τα καταφέρνεις,εγώ συμφωνώ να γράφετε με τη σειρά με τη Βασιλική ,αν κι εκείνη θέλει να μοιράσετε τη δουλειά.Καλή σας συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου Greco!!
    Δεν νομίζω πως σε έχω γνωρίσει εγώ!! Είσαι πολύ χαριτωμένος και κούκλος!! Μπορείς να πεις στη Βασιλική πως την ευχαριστώ πολύ πολύ για το γκράφιτι που μου έκανε και πως το βρίσκω τέλειο;; Επίσης, πως έκανε φανταστική δουλειά με όλα τα γκράφιτι αλλά και με τις φωτογραφίες τις πρόκλησης;;
    Θα μου άρεσε να σε ξαναδώ να γράφεις :)
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Greco μασκαρά που λέει και το τραγούδι,είσαι απίθανος! πρέπει οπωσδηποτε να ορισθείς συνδιαχειριστής,αλλωστε με το άνοιγμα των σχολείων η Βασιλική θα χρειαστεί οπωσδήποτε βοηθό...
    Φιλάκια πολλά, ΑΓΑΠΑΜΕ κι εμείς ΚΥΠΡΟ, ευχαριστώ για το γκράφιτι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χεχε! Μα τι γλυκούλης που είσαι! Πολλά πολλά φιλάκια να δώσεις στη Βασιλική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Greco μου, είσαι απίστευτος!!!
    Θα μου κάνεις μια χάρη? Θα πεις στη Βασιλική πως την ευχαριστούμε πάάάρα πάάάρα πολύ???
    Αμέέέτρητα φιλάκια και στους 2 σας!!!
    ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Greco μου γλυκέ, να πεις στη Βασιλικούλα πως είναι πανέμορφη η ζωγραφιά που μου χάρισε!!! Έχει την αγάπη μου!! Ε, καλά, κι εσύ, μη ζηλεύεις!! χι χι..Τρέχω να τη διακοσμήσω!!!! Ευχαριστώ πολύ!!! όσο για τις φωτογραφίες, είναι μαγευτικές!! Greco μου νομίζω "το' χεις" με το blogging!!! χι χι.. Φιλάκια πολλά και στους 2 σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΓΕΙΑ ΣΟΥ Greco!!!!!!!!
    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΩΡΑΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ!
    ΠΑΩ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΣΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΣΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ , ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΣΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΑΖΙ ΤΗΣ!!!!!!
    ΠΙΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΣΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς τους!! Πολύ ωραία τα γκράφιτι!! Μου είχε ξεφύγει η ιδέα της Βασιλικής!! Καλό φθινόπωρο!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Βασιλικούλα!!Καλό μήνα!!Σού εύχομαι καλή σχολική χρονιά!!Πολύ όμορφες όλες οι ζωγραφιές μέ τό γκράφιτι!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Beautiful post!!! thank you so much for your friendship!
    Have a wonderful weekend! and my G+ for you...

    Besos, desde España, Marcela

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ♡✿彡╮

    Belo trabalho!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    •°♫¸.♪♫°

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τι ομορφα γκραφιτι ειναι αυτα!!!!
    καλο σαββατοκυριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. βασιλικουλα υπεροχα ειναι..καλο μηνα σου ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα,καλό μήνα,καλό και δημιουργικό φθινόπωρο κοριτσάκι,φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΣΤΕΡΑΚΙ!!!ΓΛΥΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλημέρα Creco-)))
    τα φιλιά μου στη Βασιλική.Της εύχομαι καλή νέα δημιουργική χρονιά,καλό φθινόπωρο(τα ίδια και σε ΄σένα βέβαια)
    τα γκράφιτι είναι πάρα πολύ όμορφ(περιμένω και το δικό μου) -))))
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Βασιλικη μου, δεν ξερω αν θα δεις συντομα το σχολιο μου αυτο, μιας κι εχουν περασει πολλες μερες...
    Θα ηθελα κι εγω ενα graffiti σε αποχρωσεις (απο λευκο εως μπλε )αν δεν σε πειραζει...

    Θα ηθελα να γραφει "Τhe sky is the limit!"
    Εχει σχεση με τα ονειρα, με την αισθηση ελευθεριας, με την αναγκη της δημιουργιας....

    Σε ευχαριστω εκ των προτερων....
    (πολυ γλυκας αυτος ο γουφ-γουφ!λατρευω τη μουσουδιτσα του...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ πολύ για το σχόλιο σου! Μου έφτιαξες τη μέρα!