Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Το πρώτο βραβείο

Γεια σας παιδιά! Τι κάμνετε? Αυτό είναι το πρώτο μου βραβείο που παρέλαβα μόλις τώρα από την συμπατριώτισσά μου Δελφινάκι(delfinaki-sunset.blogspot.com). Σε ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι! Το βραβειάκι σου με έκανε πολύ χαρούμενη! Και επειδή είναι το πρώτο μου βραβείο, θα ήθελα να σπάσω τους κανόνες και να το αφιερώσω σε όλους εσάς που επισκέπτεστε το σπιτάκι μου. Γι αυτό πάρτε το να στολίσετε το δικό σας σπιτάκι! Πολλά φιλούθκια!!!!

Kανόνες


Να ενημερώσεις με λινκ όσους δίνεις το βραβείο
Να πεις 7 πράγματα για τον εαυτό σου
Να δώσεις το βραβείο σε 10 ιστολόγια

5 σχόλια:

  1. καλησπερα συμπατριώτισσα Βασιλικούλα με το ωραίο όνομα. ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά εν καμνω τίποτε το ιδιαίτερο ή το ξεχωριστό στο μπλοκ μου... όπως εσύ που εν δικές σoυ δημιουργίες ... χαίρουμαι που εν το πρώτο σου τζιαι που σου δωσε τοση χαρα , ευχουμαι σου να παρεις πολλα πολλα τζιαι παντα να εισαι χαρουμενη..
    εδωσα σου το βραβειο γιατι http://basilikis-art.blogspot.com καινούρια φίλη και συμπατριώτισσα Κυπραία με ένα χαριτωμένο ιστολογιάκι με δικές της δημιουργίες
    φιλουθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το πρώτο σου βραβειάκι!!! Σου εύχομαι να πάρεις πολλά πολλά ακόμη αν και είμαι σίγουρη για αυτό!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια και απο εμένα για το βραβείο σου!!!Εύχομαι να τα 1000σεις τα βραβειάκια σου!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βασιλική να το χαίρεσαι το βραβείο σου και να γεμίσει το σπιτάκι σου με πολλά πολλά βραβεία.!!!Φιλιά.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. se euxaristo pou perases apo to blog mou!!!!!!!!!!!!oso gia to vraveio ...sou euxomai na pereis tosa pou na vare8eis na grafeis!!!!!!!!!!!kalo s/k!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ πολύ για το σχόλιο σου! Μου έφτιαξες τη μέρα!